پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از پارک علم وفناوری خراسان

هم‌زمان با هفته بسیج و در راستای معرفی زیست‌بوم نوآوری و فناوری رقم خورد:

بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از پارک علم وفناوری خراسان

- 1402/08/29

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و جمعی از نوجوانان و جوانان فعال در گروه‌های این سازمان و مجموعه تلویزیونی جدی بگیریم، با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از نزدیک با دستاوردهای این مجموعه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و جمعی از نوجوانان و جوانان فعال در گروه‌های این سازمان و مجموعه تلویزیونی جدی بگیریم، با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از نزدیک با دستاوردهای این مجموعه آشنا شدند.

در این بازدید که با حضور مسئول واحد نوجوانان و سایر مدیران سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، حاضران با محصولات و فعالیت‌های شرکت‌ احیاء درمان پیشرفته آشنا شدند.

مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان با تاکید برفرهنگ و برنامه‌ریزی جدی در این حوزه تاکید کرد: باید اول جوانان و نوجوانان با فعالیت‌ها و پیشرفت‌ها در حوزه علم و فناوری آشنا شوند و همین جوانان سفیران این اتفاق مهم در بدنه جامعه شوند.

وی افزود: توجه ویژه به نوجوانان ما را مجاب کرد تا در این حوزه علی‌رغم اینکه مسئولیت و رسالت خاصی برای ما تعریف نشده است، سرزمین علم و فناوری نوجوانان را افتتاح کردیم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد: سرزمین علم و فناوری نوجوانان یکی از بهترین فضاها برای معرفی زیست‌بوم علم و فناوری و پیشرفت‌های نظام و انقلاب به جوانان و نوجوانان است.

وی در ادامه تصریح کرد: در مسیر توسعه عدالت‌محور به سمت احداث رصدخانه پارک علم و فناوری خراسان رفتیم و در این بستر علاوه بر رصد فضای فناوری و نوآوری کشور میتوان در سایر موضوعات نیز خدمات خوبی ارائه کرد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام صاحبقرانی گفت: ضریب‌دهی و افزایش ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان هم از مهمترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و ظرفیت 7000 کانون زیر مجموعه این سازمان می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای معرفی زیست‌بوم فناوری و نوآوری به ایشان باشد.

وی افزود: در حوزه فرهنگی می‌توان از بستر سازمان تبلیغات اسلامی به لحاظ فضایی بهره‌برد و طبیعتا با هم‌افزایی بین دو سازمان می‌توان تاثیر زیادی در حوزه فرهنگ‌سازی در جامعه رقم زد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درادامه به ایده‌های نو قرآنی، مجله نوفکران، برنامه جدی بگیریم و ... اشاره کرد.

در این بازدید معاون توسعه و مدیریت منابع، مسئول روابط عمومی و مشاور ویژه رئیس پارک علم و فناوری خراسان حضور پیدا کردند.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.